1 kwietnia 2015 r.
Ogłoszenie wyników rekrutacji na stronie www.diy.mik.krakow.pl.

11 kwietnia 2015 r.
Spotkanie inauguracyjno-integracyjne w Krakowie w godz. 9.00–19.00 (Małopolski Instytut Kultury, Muzeum Sztuki Współczesnej MOCAK)

Kwiecień–maj 2015 r.
Współpraca uczestnika z doświadczonym animatorem coachem.
Spotkania w wymiarze 40 godzin – bezpośrednie w miejscowości uczestnika oraz za pośrednictwem Skype, maila, telefonu.

Cel: stworzenie Indywidualnego Planu Pracy, zawierającego wytyczne do realizacji wakacyjnego projektu edukacji kulturalnej dla dzieci (materiały realizacyjne, zasoby ludzkie, opis działania, harmonogram, cel, plan promocji, kosztorys etc.); określenie potrzeb, potencjału, zasobów społeczności lokalnej.

25–26 kwietnia 2015 r.
Narzędziownik nr 1
Temat: pedagogika zabawy, animacja wolnego czasu.
Miejsce: Kraków

16–17 maja 2015 r.
Narzędziownik nr 2
Temat: narzędzia pracy z przestrzenią/historią społeczności: gra terenowa, etnoanimacja.
Miejsce: Lanckorona

13–14 czerwca 2015 r.
Narzędziownik nr 3
Temat: blogi, social media, technologie open source, prawo publikacji i otwarte licencje, cyfryzacja przekazu.
Miejsce: Kraków

Czerwiec–wrzesień 2015 r.
Współpraca uczestnika z doświadczonym animatorem coachem.
Spotkania w wymiarze 50 godzin – bezpośrednie w miejscowości uczestnika oraz za pośrednictwem Skype, maila, telefonu.
Cel: przygotowanie, realizacja (w terminie lipiec–sierpień), ewaluacja projektu edukacji kulturalnej dla dzieci. Animator coach monitoruje działania uczestnika i wspiera realizację projektu.

12–13 września 2015 r.
Narzędziownik nr 4
Temat: narzędzia diagnozy, ewaluacji, pozyskiwanie środków finansowych, niekonwencjonalne działania promocyjne.
Miejsce: Kraków

Październik 2015 r.
Spotkanie ewaluacyjne na temat uczestnictwa w projekcie.
Miejsce: Kraków

Październik–grudzień 2015 r.
Współpraca uczestnika z doświadczonym animatorem coachem.
Spotkania za pośrednictwem Skype, maila, telefonu.

Cel: animator coach współtworzy z uczestnikiem Plan Działań na rok 2016 uwzględniający umiejętności i aspiracje uczestnika oraz diagnozę potrzeb i oczekiwań społecznych.

Harmonogram może ulec niewielkim zmianom.

[Pobierz] Harmonogram spotkań w trakcie trwania programu.